niedziela, 13 lipca 2014

Nominacje do LBA!

Witajcie, dzisiaj zostałam nominowana przez wspaniałą bloggerkę - Ronnie Lynch  z tego bloga {klik}

PYTANIA:


  1. W jaki sposób poznałaś R5?
  2. Czy lubisz Laurę Marano?
  3. Jesteś za Rydellington?
  4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
  5. Krótko opisz siebie.
  6. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
  7. Raura vs. Raia.
  8. Masz rodzeństwo?
  9. Kogo z zespołu (R5) najbardziej lubisz? 
  10. Jakie masz drugie imię? 
  11. Czego najbardziej nienawidzisz w ludziach? 

  1.  Kiedy na YT napotkałam przypadkiem ich piosenkę <3
  2.  Kocham!
  3.  Nie :/ jestem za Kellyngton ( czy jakoś tak. )
  4.  Dużo ich jest, na prawdę
  5.  Pesymistka, romantyczka i wariatka!
  6. Zaczęłam dużo czytać blogi o Raurze i po prostu zainspirowały mnie
  7.  Raura
  8.  Nie
  9.  Rydel Lynch
  10. Wiktoria
  11.  Kłamstwa

NOMINOWANI!


  1. Gdybyś miała zmienić imię na imię angielskie, jakie byś wybrała?
  2. Jaka była twoja ulubiona gwiazda z dzieciństwa?
  3.  Twoje drugie imię?
  4. Gdybyś miała wymyślić inną nazwę połączenia Laury i Rossa, (inną niż Raura) jaka by to była? 
  5. Należysz do jakiś fandomów? Jeżeli tak, to do jakich?
  6. Masz chłopaka/dziewczynę?
  7. Co chcesz robić, gdy będziesz pełnoletnia?
  8. Ulubiony film/ serial?
  9. Ulubiony zespół?
  10. Najśmieszniejsze słowo to ...
  11. Ulubione skarpetki?

1 komentarz:

  1. Oj tam, ale że wspaniałą? ;p
    Dziękuję bardzo i jak najbardziej nominacja ci się należała ♥ :)

    OdpowiedzUsuń